Persoonlijke bank in de digitale tijd
Het belang van de klant centraal stellen heeft bij ABN AMRO de hoogste prioriteit. We bedienen onze klanten op de best mogelijke manier en bieden de laatste innovaties. Alleen dan is het mogelijk om een klanttevredenheid van een acht of hoger te krijgen.
Onze klanten hebben nu eenmaal andere wensen en behoeften dan een aantal jaar geleden. Weet jij wat de behoefte is van de klant en wat zij van ons verwachten?
Op zoek naar de beste oplossingen
We stemmen alles af op de wensen van de klant. of het nu gaat om onze producten of om onze Mobiel Bankieren app. Of om de manier waarop de klant contact met ons wil opnemen. We zijn altijd op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Door het digitale tijdperk zijn er steeds meer contactmogelijkheden. Ook dat maakt dit tijdperk fascinerend.
Bij Customer & Product zetten medewerkers zich iedere dag in om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. We vragen je om je kennis en vaardigheden op peil te houden. Dit is nodig om je taken goed uit te kunnen voeren. Dit kun je bijvoorbeeld doen door het volgen van het financiële nieuws. En daarnaast bieden we je allerlei opleidingen aan. Het maakt niet uit of je als adviseur bij de klantenservice werkt of als leidinggevende aan de slag gaat. Zo help jij ons om onze klanttevredenheid hoog te houden.