Werken bij ABN AMRO betekent werken aan projecten die ertoe doen. Werk dat impact heeft op miljoenen klanten. En onze collega's laten graag zien hoe zij dit doen.
Aanstormend expert Thomas van Huissteden heeft veel verantwoordelijkheid binnen Employer Branding, de afdeling waar hij werkt. Zo bouwt hij verder aan zijn expertise als Employer Brand Specialist.
Milan Flimel startte een kleine twee jaar geleden als KYC (Know Your Client) Analyst bij ABN AMRO. ‘Voor mij een carrièreswitch die goed heeft uitgepakt. Ik ben analytisch ingesteld en hou ervan uit te pluizen hoe zaken nu precies in elkaar zitten.
Een op de vijf jongeren tussen de 18 en 26 jaar is niet in staat de rekeningen op tijd te betalen. Dat geeft onrust en stress en als je niet oppast achtervolgt het hen nog jarenlang. Een slechte start van het volwassen leven.
Sumitra weet hoe belangrijk het is om persoonlijke groei te stimuleren: het bracht haar waar ze is. Nu geeft ze op dezelfde wijze leiding aan haar team.
"Van een computer kunnen we geen empathie verwachten, van een digitale bankier wel." Lees hoe Roxanne hier met haar team aan werkt.