Persoonlijke bank in digitaal tijdperk
Een persoonlijke bank zijn in een digitaal tijdperk, dat is ons doel. De wereld verandert snel en wordt steeds digitaler. ABN AMRO wil graag het verschil maken en draagt bij aan de digitalisering van bankproducten. Je kunt eenvoudig online je bankzaken doen. Een adviesgesprek via beeldbankieren. Of het aanvragen van een product via onze website. Met al deze ontwikkelingen helpen we de klant. Ze kunnen hun bankzaken regelen met digitaal gemak.
Digital & innovation is verantwoordelijk voor de complete online dienstverlening van de ABN AMRO Retail organisatie. Om de best mogelijke service te bieden, hebben we drie focusgebieden: e-Commerce, Digital Development & Interaction en Strategy & Innovation.
Wensen van de klant
Met jouw werk help je de klant. Bijvoorbeeld met het zelfredzamer worden door het gebruik van de app. Of door het aanbieden van producten die aansluiten bij de wensen en behoeften van de klant. Uiteraard alles op basis van onze data. Klanten lastigvallen met nutteloze proposities, daar doen we niet aan. We bieden ze relevante diensten en producten aan. Hiermee kunnen ze duurzaam (financieel) succesvol zijn..
Serious business
Uiteraard mag niet ieder proefballonnetje worden losgelaten, we zijn gebonden aan strenge wet- en regelgeving. Dat betekent dat je soms een paar extra stappen moet zetten. Of dat je juist je pas moet inhouden onderweg naar je doel. Daar staat tegenover dat je werk bij ABN AMRO er echt toe doet. Vergis je niet: we hebben letterlijk miljoenen contactmomenten per maand. Eén foutje kan een enorme impact hebben op onze klanten. Daar gaan we uiterst nauwkeurig mee om. We raken tenslotte één van de belangrijkste onderdelen van hun leven: financiële gezondheid. Andersom kunnen ogenschijnlijk kleine verbeteringen dus ook een enorm positief effecthebben.